|
Do zadań i kompetencji Głównego Specjalisty ds. inwestycji należą w szczególności zadania z zakresu:
- planowania i przygotowywania inwestycji;
- typowania, szacowania i nadzorowania robót remontowych obiektów stanowiących własność Gminy;
- planowania, przygotowywania i prowadzenia postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych w zakresie planowanych inwestycji i remontów, prowadzenie i gromadzenie dokumentacji z przebiegu zamówień publicznych;
- nadzorowania procesu inwestycyjnego, kontrola kosztów realizacji inwestycji i ich rozliczanie;
- współpracy z jednostkami zewnętrznymi w zakresie realizacji projektów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych.
|
|
Opublikowane przez: Emilian Stańkowski | Data wprowadzenia: 2015-07-13 12:47:07 | Data modyfikacji: 2019-10-21 13:14:40.
Data wprowadzenia:
2015-07-13 12:47:07Data modyfikacji:
2019-10-21 13:14:40Opublikowane przez:
Emilian Stańkowski