Główny specjalista d.s. inwestycji (SP)

Do zadań i kompetencji Głównego Specjalisty ds. inwestycji należą w szczególności zadania z zakresu:

  1. planowania i przygotowywania inwestycji;
  2. typowania, szacowania i nadzorowania robót remontowych obiektów stanowiących własność Gminy;
  3. planowania, przygotowywania i prowadzenia postępowań w sprawie udzielania zamówień publicznych w zakresie planowanych inwestycji i remontów, prowadzenie i gromadzenie dokumentacji z przebiegu zamówień publicznych;
  4. nadzorowania procesu inwestycyjnego, kontrola kosztów realizacji inwestycji i ich rozliczanie;
  5. współpracy z jednostkami zewnętrznymi w zakresie realizacji projektów dofinansowywanych ze środków zewnętrznych.
 

Opublikowane przez: Emilian Stańkowski | Data wprowadzenia: 2015-07-13 12:47:07 | Data modyfikacji: 2019-10-21 13:14:40.
Data wprowadzenia: 2015-07-13 12:47:07
Data modyfikacji: 2019-10-21 13:14:40
Opublikowane przez: Emilian Stańkowski